28.6.16

Αγωγή Μουσταΐρα κατά Καμπόσου


Αγωγή κατά του δημάρχου του Δήμου Άργους-Μυκηνών, Δημήτρη Καμπόσου, κατέθεσε ο υποψήφιος δήμαρχος Γιώργος Μουσταΐρας.

Δείτε παρακάτω τι έγραψε:

Επειδή είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου να εκφράζω τις απόψεις μου για τον τόπο μου και να επιλέγω τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να τον υπηρετήσω καλύτερα.

Επειδή σέβομαι τον συνάνθρωπό μου και απαιτώ να με σέβεται κι αυτός.

Επειδή δεν επιτρέπω σε κανένα να προσπαθεί να με μειώσει και να με δυσφημίσει.

Πήρα την δυσάρεστη απόφαση και κατέθεσα αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση προς το πρόσωπό μου κατά του κ. Δημητρίου Καμπόσου.

Ας έλθει, όταν κληθεί, να δικαιολογήσει ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης τους μειωτικούς χαρακτηρισμούς του.

Όπως υπερασπίστηκα, ως δημοσιογράφος, επί εικοσιπέντε χρόνια, τον κάθε αδικημένο συμπολίτη, οφείλω απέναντι στην ιστορία μου να υπερασπιστώ και τον εαυτό μου. Και αυτό πράττω!

Λυπάμαι μόνο γιατί πίστευα και πιστεύω πως η πολιτική αντιπαράθεση θα πρέπει να αρχίζει και να τελειώνει με επιχειρήματα και διάλογο και όχι με προσβολές και ύβρεις…

Γιώργος Ν. Μουσταΐρας
υποψήφιος Δήμαρχος Άργους – Μυκηνών
με την παράταξη «Φωνή Λαού»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου