29.8.16

Με επιτυχία παρουσιάστηκε στο Ναύπλιο "Η Ελληνική παράδοση στη σύγχρονη ζωή μας"


Με ιδιαίτερη συγκίνηση και χαρά, διαπίστωσα για μια ακόμη φορά, ότι η απήχηση του κόσμου είναι κάθε φορά και μεγαλύτερη στις συναυλίες που κάνω εγώ και οι χορωδίες και η ορχήστρα μου, διότι ο κόσμος εκτιμά τις τεράστιες προσπάθειες που κάνουμε όλοι μαζί για να του παρουσιάσουμε ένα αξιοπρεπές και με πολλή αγάπη μουσικό θέαμα.



Τα συγχαρητήρια και οι συγκινήσεις από τους γονείς αλλά και από τον κόσμο, γνωστό και άγνωστο, ήταν τόσα πολλά που πραγματικά τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, όπως και τα μέλη από τις χορωδίες μου και την ορχήστρα μου, που έδωσαν όλη την ψυχή τους.


Ιδιαιτέρως ευχαριστώ τον Δήμαρχο μας κ. Κωστούρο για την αμέριστη συμπαράσταση του σε όλες τις εκδηλώσεις μας, τον Μητροπολίτη μας, για την άδεια του για τις χορωδίες και την ορχήστρα μας, την Εντεταλμένη Σύμβουλο Πολιτισμού κα Μ. Ράλλη, την Διευθύντρια του Δ.Ο.Π.Π.Α.Τ κα Π. Καλκούνου, το Δ.Σ. του Επιμορφωτικού Συλλόγου Αγίας Τριάδας καθώς και τον ηχολήπτη-τεχνικό κο Μάνο Σταθόπουλο και το συνεργείο του.


Σας ευχαριστώ όλους!
Με εκτίμηση 

Η χοράρχης Θεολένα Πίκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου