3.7.16

Comeback στην τηλεόραση κάνει η Νίκη Παλληκαράκη! Θα πρωταγωνιστήσει στα «Πέντε κλειδιά»


Η Νίκη Παλληκαράκη επιστρέφει στην τηλεόραση.

Μετά τον ρόλο της στη σειρά «Δικαίωση» επανέρχεται ως η μεγαλοαστή Κίκα Δελμούζου, σύζυγος υπουργού, που απαγάγουν την εγγονή της στη σειρά «Πέντε κλειδιά». Το αστυνομικό μυθιστόρημα της Λένας Μαντά θα γίνει σειρά στον ΑΝΤ1 κυπριακής παραγωγής και θα προβάλλεται καθημερινά. 

«Είμαι εξαιρετικά τυχερή στην τηλεόραση, γιατί σε 25 σειρές που έχω παίξει μέχρι σήμερα έχω υποδυθεί από την καλοσυνάτη μέχρι τη σκληρή μητέρα. Στη “Ζωή της άλλης” ήμουν η ευγενική Βάσω, στη “Δικαίωση” η τρομακτικά σκληρή Βάλια Βαρνέζη. Αυτό με κάνει να προχωρώ υποκριτικά σε κάτι που λατρεύω, την τηλεόραση και το θέατρο, από το οποίο μου έχει δώσει ο Θεός την ευλογία να επιβιώνω. Στα “Πέντε κλειδιά” η ηρωίδα μου θα περάσει από πολλές διακυμάνσεις, γιατί η απαγωγή της εγγονής της θα την κάνει να ωριμάσει συναισθηματικά και να βρει την ισορροπία της. Το να ενσαρκώνω κάθε φορά στη δουλειά μου κάτι διαφορετικό είναι ψυχοθεραπευτικό και απελευθερωτικό», δήλωσε η ηθοποιός σε καθημερινή εφημερίδα.


ΠΗΓΗ: patrasevents.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου