5.6.16

Για τον Ανδρέα Καραγεώργο... που έπαιξε χθες τον τελευταίο του αγώνα


O Ανδρέας έγραφε στις 2 Ιουνίου στο facebook : 

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑΣ, ένας τίτλος με πολλά συναισθήματα, ενα τέλος γεμάτο απο παιχνίδια στην Β Γ Δ εθνική με ομάδες, παίχτες, προπονητές, παράγοντες.  Γήπεδα που ποτέ δεν φανταζόμουν να γνωρίσω και να αγωνιστώ, παιχνίδια τηλεοπτικά ταξίδια και άνθρωποι επώνυμοι του ποδοσφαίρου που τους έβλεπες μέσα απο την τηλεόραση και τωρα να σε αναγνωρίζουν και να σου μιλάνε με το μικρό σου όνομα, να σε κάνουν να νιώθεις οτι η προσπάθεια σου και ο αγώνας σου έπιασε τόπο. 
Για να τα χτίσω όλα αυτά δεν μπορώ να ξεχάσω το τοπικό πρωτάθλημα της Αργολίδας να ευχαριστήσω ολες τις ομάδες και όλους τους ανθρώπους που γνώρισα γιατι χωρίς όλους αυτούς δεν θα είχε έρθει η καταξίωση μου στις μεγάλες κατηγορίες, ενα μεγάλο ευχαριστώ στους καθηγητές μου για την μόρφωση που μου παρείχαν στην διαιτησία, όλους τους συναδέλφους μου διαιτητές που έπαιξα μαζί τους και πάνω απο όλα την γυναίκα μου και το παιδί μου που δεν με άφησαν στιγμή να κάνω πίσω.
Το Σάββατο στην Προσυμνη και ώρα 5 παίζω τους 2 τελευταίους μου αγώνες με διαιτητική επιλογή μου τους ΧΑΡΗ ΝΕΝΕΚΟΥΜΗ και ΝΙΚΟ ΡΑΤΣΙΑΤΟ,  τους ανθρώπους που ζήσαμε όλο αυτό το δύσκολο ταξίδι απο την Δ μέχρι την Β εθνική μαζί. 
Φεύγω ευλογημένος που έζησα τόσα πολλά και ευχαριστώ τον θεό για αυτά που μου χάρισε.
Χαρά μου θα ειναι να σας δω το Σάββατο και να ακούσω το χειροκρότημα σας για τελευταία φορά.

Ο Ανδρέας έπαιξε λοιπόν τους τελευταίους του αγώνες και τιμήθηκε γι' αυτό...
Να του ευχηθούμε καλή συνέχεια στη ζωή του ό,τι κι αν κάνει και μια που σήμερα έχει τα γενέθλιά του, να του στείλουμε θερμές ευχές για υγεία, δύναμη, αισιοδοξία, χαμόγελα και αστείρευτο χιούμορ για όλη την υπόλοιπη ζωή του... 

Φιλαράκι, να τα εκατοστήσεις και να είσαι πάντα καλά!















Από τον τελευταίο αγώνα του εν ενεργεία Διαιτητή Αργολίδας ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΥΜΝΗ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ

Emmanoyhl Mayros, facebook


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου