21.5.16

ΦΙΛΟΙ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΝΕΑΣ ΚΙΟΥ : Η ΣΜΑΡΩ (φύλακας- άγγελος των αδέσποτων) ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ


Η Σμαρώ Μπαλάση από τη Νέα Κίο που εδώ και πολλά χρόνια μαζεύει από τους δρόμους, φροντίζει, περιθάλπει, στειρώνει, εμβολιάζει, ταΐζει αδέσποτα ζώα, έχει ανάγκη τη βοήθειά μας για να συνεχίσει το έργο της. Είναι υποχρεωμένη μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να μεταφέρει τα ζώα που φιλοξενεί σε καινούργιο χώρο κι αυτό την δυσκολεύει αφάνταστα. 

Η ίδια αναφέρει:

Επειδή ήδη έχω αρρωστήσει από όλο αυτό το άγχος και επειδή δεν έχω άλλη επιλογή και είμαι πολύ κουρασμένη αφού τα χρονικά 
όρια  στένεψαν, θα κάνω τη"βουτιά" και θα φτιάξω τον χώρο που 
βρήκα, ο οποίος είναι σε τραγική κατάσταση.
Θέλει πολλή δουλειά και πολλά χρήματα. Εγώ δυστυχώς δεν έχω ούτε κουράγιο πια ούτε χρήματα αφού πρόσφατα είχα 
ξοδέψει ένα μεγάλο ποσόν για να φτιάξω τον προηγούμενο χώρο. 

Σας παρακαλώ, μην αφήσετε εμένα να "πνιγώ" και τ'  αδεσποτάκια μου να βγουν στον δρόμο. 

Ζητώ οικονομική στήριξη και εργατικά χέρια.

Το τηλέφωνό μου είναι 6937752454 
Ευχαριστώ!
Σμαρώ Μπαλάση









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου