22.7.16

ΦΙΛΟΙ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΝΕΑΣ ΚΙΟΥ : 4 ορφανά, αδέσποτα σκυλάκια, "πεταμένα" σε μια αυλή...


Κάποιος... "έξυπνος" πήγε και παράτησε 4 κουταβάκια στο σπίτι μιας ανήμπορης γυναίκας στη Νέα Κίο, που τα λυπήθηκε να τα βγάλει έξω αλλά δεν μπορεί ούτε να τα κρατήσει ούτε να τα περιποιηθεί... 

Η γυναίκα απευθύνθηκε στο Δήμο (προφανώς τηλεφώνησε στο πρώην Δημαρχείο Νέας Κίου) και της έδωσαν το δικό μου τηλέφωνο... Εγώ, δυστυχώς δεν μπορώ να τα φιλοξενήσω γιατί έχω ήδη πρόβλημα με τα 3 σκυλιά που έχω στην αυλή μου, και βεβαίως δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να αναλάβω οποιοδήποτε έξοδο, πλην της τροφής τους...

Ήδη τους έδωσα ένα γεύμα (2 κονσέρβες) που το "εξαφάνισαν" σχεδόν αμέσως... 

Δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει... Το σίγουρο είναι πως τα μικρά θα βγουν στο δρόμο (με όλες τις πιθανότατες άσχημες συνέπειες)...

Μπορείτε να βοηθήσετε;









Υστερόγραφο: Να θυμίσω ότι τα αδέσποτα ζώα είναι ευθύνη και υποχρέωση του Δήμου και όχι αυτών που τα αγαπούν και τα φροντίζουν ξοδεύοντας δικά τους χρήματα... Καλό θα είναι λοιπόν, οι πολίτες να απευθύνονται πιεστικά στους υπεύθυνους του Δήμου κι όχι στους άνεργους φιλόζωους...


Α.Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου