24.5.16

Γιώργος Μουσταΐρας : Υποψήφιος δήμαρχος Άργους - Μυκηνών με τη "Φωνή Λαού"


Το 2019 θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος Άργους - Μυκηνών. Η φιλοδοξία μου αυτή εκπορεύεται από αγάπη και όχι από... ανάγκη!

Δεν έχω ανάγκη προβολής, μου φτάνει να με ξέρουν μόνο όσοι με εκτιμούν και με πιστεύουν. Δεν έχω ανάγκη χρημάτων γιατί ποτέ δεν πίστεψα σ’ αυτά και δόξα τω Θεώ, αυτά που έχω απ' τη δουλειά κι απ' τον μακαρίτη τον πατέρα μου, μου φτάνουν και μου περισσεύουν. Δεν έχω ανάγκη κομματικής στήριξης ούτε την θέλω γιατί αρκετό κακό έκανε η κομματοκρατία στον τόπο και δεν αναζητώ συνεργάτες και ψηφοφόρους κομματόσκυλα! Όσοι βάζουν το κόμμα μπροστά από τα συμφέροντα του τόπου θα έχουν αρκετές άλλες επιλογές μέχρι τις εκλογές…

Αντίθετα, έχω πολλή αγάπη. Αγάπη για το Άργος, αγάπη για το χωριό μου, αγάπη για ΟΛΑ τα χωριά μας, αγάπη για τους ανθρώπους μας! Και από αυτή την αγάπη πήρα την απόφαση να είμαι υποψήφιος αντί να κάτσω να απολαμβάνω «καλά γεράματα», μετά από τριάντα επιτυχημένα χρόνια δημοσιογραφίας.

Ξεκινάω νωρίς. Για να έχω τον χρόνο να δομήσω και να στελεχώσω σωστά την Δημοτική μας Παράταξη, που έχει το όνομα «Φωνή Λαού», γιατί το κυρίαρχο στοιχείο στην κίνησή μας είναι να δώσουμε την ευκαιρία στον κάθε πολίτη να εκφραστεί ελεύθερα! Ξεκινάω νωρίς, για να έχουμε τον χρόνο να γνωριστούμε από κοντά, από τη Φρουσούνα μέχρι τον Αχλαδόκαμπο, από τη Νέα Κίο μέχρι την Σκοτεινή, από τις Λίμνες μέχρι τη Νέα Κίο… Να ξεκινήσω να σας ψάξω να σας βρω, να σας ακούσω, να μάθω από σας, να συζητήσω, να σχεδιάσω μαζί σας!

Γιατί έχω ένα ΟΝΕΙΡΟ, όταν έρθει η ώρα μου και φύγω απ’ τη ζωή, να πει ο κόσμος «ήταν καλός δήμαρχος, πρόσεξε τον τόπο, άκουγε τους ανθρώπους και έφυγε πιο φτωχός από την δημαρχία»…

Για όλα αυτά, το 2019 θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος Άργους - Μυκηνών!

Γιώργος Ν. Μουσταΐρας

Δημοσιογράφος - Αγρότης

Υποψήφιος Δήμαρχος Άργους – Μυκηνών



Βιογραφικό

Γεννήθηκα το 1956. Έζησα τα παιδικά μου χρόνια στη Δαλαμανάρα, πήγα σχολείο στο Άργος και σπούδασα στην Κτηνιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης.

Έχω δουλέψει ως γραφίστας και ραδιοφωνικός παραγωγός.

Το 1991, σε μια αποθήκη του σπιτιού μου, στην Δαλαμανάρα, δημιούργησα το ραδιοφωνικό σταθμό «Ήρα» και του έδωσα το προσωνύμιο «Αγροτικοί Ραδιοθάλαμοι Δαλαμανάρας». Λειτούργησε μέχρι τις αρχές του 2003.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου