31.1.17

Το "Αγαπώ τη ζωή" επιστρέφει...


Ένας νέος μήνας ξεκινάει αύριο... Πρέπει να πω ότι ο πρώτος μήνας του 2017 δεν ήταν καθόλου εύκολος για μένα και χαίρομαι που επιτέλους τελειώνει, ελπίζοντας πως ο Φεβρουάριος θα είναι τουλάχιστον λίγο καλύτερος...

Πριν από 40 περίπου μέρες έχασα για πάντα από τη ζωή μου έναν άνθρωπο που ήταν για μένα κάτι περισσότερο από συγγενής, κάτι περισσότερο από φίλος... Η απώλειά του ανέτρεψε την καθημερινότητά μου... 

Δεν υπάρχει περίπτωση να τον ξεχάσω ποτέ γιατί έχει αφήσει το σημάδι του σ' όλη την μέχρι τώρα ζωή μου... Όμως η ζωή συνεχίζεται κι έχει τις απαιτήσεις της... Πρέπει να δουλέψω, να ζήσω, να κάνω πράγματα για τον εαυτό μου και για όσους αγαπώ... 

Θέλω πλέον να σταματήσω να κλαίω και να τα βάζω με τη μοίρα μου... Θέλω να σταθώ στα πόδια μου και να τον θυμάμαι με χαμόγελο... Μου πρόσφερε πάρα πολλά στη ζωή μου κι εγώ δεν του προσφέρω τίποτα περιμένοντας απλά να πεθάνω...

Υπόσχομαι λοιπόν στον εαυτό μου και σε όσους αναγνώστες μου έχουν απομείνει, ότι από αύριο μπαίνω ξανά στο παιχνίδι της πολιτιστικής (βασικά) ενημέρωσης... 

Το "Αγαπώ τη ζωή" επανέρχεται λοιπόν και σας θέλει κοντά του, αναγνώστες και συνεργάτες... Από αύριο "τρέχουμε", πρώτα ο Θεός... 

Με το καλό ν' ανταμώσουμε πάλι!

Με το καλό να μας έρθει ο Κουτσοφλέβαρος και να φέρει μαζί του μόνο χαρές!

Αναστασία Χαβιαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου